نکته‌ها

خواب کافی مانع چاقی میشود

شرح نکته :

داشتن خواب کافی در کنترل وزن نقش کلیدی دارد افرادی که خواب طولانی‌تری دارند ، شاخص توده بدنی پایین‌تری دارند ، شاخص توده بدنی نسبتی است بین وزن و قد . خواب ناکافی باعث افزایش کل غذای دریافتی افراد ، ناخنک زدن بیشتر به تنقلات ، افزایش تعداد وعده‌هایی غذایی که در طول روز می‌خورید و افزایش مصرف غذاهای پرکالری می‌شود . الگوی ضعیف خواب ، افراد را به سمت خوردن برای لذت بیشتر سوق می‌دهد. کارشناسان به این جمع‌بندی رسیده‌اند که خواب به اندازه فعالیت بدنی و تغذیه مناسب برای سلامتی اهمیت دارد.

 

یک نظر بدهید

ad
ad
پیشنهاد U-Fit
 
{{ keyword }}
۱,بهمن ۱۳۹۹
توسط 
تمرین
ادلمه مطلب
ad
جدیــد ترین ها
featured image

{{ keyword }}

featured image

{{ keyword }}

ارتباط ماساژ و تمرینات

ایروبیک یا بدنسازی مساله این است؟

محاسبه شاخص توده بدنی BMI

cjc 1295

سی جی سی چیست ؟(CJC)

کالری

۱۰ باور ساختگی و نادرست درمورد کالری‌ سوزی

U-Fit Corporation. All right reserved 2014 - Powered By : Sun Design©