نکته‌ها

تمرین شکم؛کی،کجا،چقدر؟

شرح نکته :

برای داشتن بدنی خوش فرم شکمی بسیار کوچک و کمری باریک از انجام بیش از حد تمرینات شکم خودداری کنید. با تمرین اضافی و زیاده از حد روی شکم به مرحله تمرین زدگی وارد می شوید این به معنای اتلاف بیهوده وقت است .

اگر میتوانید عضلات شکم را در ۵ دقیقه تمرین دهید،چرا آن را به ۳۰ دقیقه گسترش میدهید ؟

تمرین زدگی می توانند انرژی مورد نیاز بدن جهت انجام دیگر تمرینات و فعالیت ها را تلف کند. تمرینات شکم زمانی بهترین نتایج را می دهد که با دیگر و انواع تمرین مثالا بعد از تمرین هوازی تلفیق شود یا مثلا بعد از یک جلسه تمرین بازو می توانید شکم کار کنید و از آن نتیجه خوبی عایدتان شود، بنابراین فکر نکنید تمرینات طولانی شکم به چربی سوزی می انجامد .

یک نظر بدهید

ad
ad
پیشنهاد U-Fit
 
ارتباط ماساژ و تمرینات
۳۱,خرداد ۱۳۹۵
توسط U-Fit
تمرین
ادلمه مطلب
ad
جدیــد ترین ها

ارتباط ماساژ و تمرینات

ایروبیک یا بدنسازی مساله این است؟

محاسبه شاخص توده بدنی BMI

cjc 1295

سی جی سی چیست ؟(CJC)

کالری

۱۰ باور ساختگی و نادرست درمورد کالری‌ سوزی

ورود / ثبت نام

بازنشانی رمز عبور

U-Fit Corporation. All right reserved 2014 - Powered By : Sun Design©