نکته‌ها

بهترین سرعت هر تکرار چقدر است ؟

شرح نکته :

مدت زمانی که فیبر عضلانی تحت تنش قرار می گیرند مهمترین فاکتور اثر گذار بر هایپرتروفی عضلات است .

تنش باعث ارتقای نقل و انتقال آمینو اسیدها بر عضلات می شود،مسیرmTOR برای تولید پروتئین را فعال می کنند و آسیبهای ریزی را در ساختار سلول عضله ایجاد می کند که به ترمیم و رشد بیشتر منتهی می شود.

برد اسکونفلد و همکارانش از کالج لهمن نیویورک در یک فرا تحلیل بر روی یافته های مطالعات متعدد دریافتند مدت زمان بهینه برای هر تکرار ۰.۵ ثانیه تا ۸ ثانیه است . تمرین با تکرارهای آهسته تر از این که بیش از ۱۰ ثانیه به طول بیانجامد هایپرتروفی در حد تکرارهای سریعتر را در پی ندارد.

یک نظر بدهید

ad
ad
پیشنهاد U-Fit
 
{{ keyword }}
۱,بهمن ۱۳۹۹
توسط 
تمرین
ادلمه مطلب
ad
جدیــد ترین ها
featured image

{{ keyword }}

featured image

{{ keyword }}

ارتباط ماساژ و تمرینات

ایروبیک یا بدنسازی مساله این است؟

محاسبه شاخص توده بدنی BMI

cjc 1295

سی جی سی چیست ؟(CJC)

کالری

۱۰ باور ساختگی و نادرست درمورد کالری‌ سوزی

U-Fit Corporation. All right reserved 2014 - Powered By : Sun Design©